8. Výjezd

Cena přenocování: 2900,- kč

Posádka: P@vel + Hel@ + Ketty

Popis cesty

Pokračujeme v letošní dovolené a to druhým týdnem po říjezdu z Itálie,  do ATC Merkur Pasohlávky na Mušovských nádržích. Původní volba byla  "Kemp u Kukačků" na Lipně, předpověď počasí nás odrazuje a rozhodujeme se pro plán "B" a to Jižní Morava (jistota stálejšího počasí) - ATC Merkur Pasohlávky. Cestou do ATC vezeme dceru a vnoučka domů k Brnu, předešlý týden se nám starali o zvířata a zahradu.

Ke kempu najíždíme v neděli ve 21:30 h a recepční nám zděluje, že boxy jsou beznadějně obsazené či rezervované, ráno si máme vybrat místo na volné ploše. Vracíme se ráno na recepci, kde nás docela potěšili s tím, že se uvolnil jedn dvojbox, jdeme si vybrat který a za pár minut tam parkujeme. Nebýt tohoto boxu tak nevím nevím jak by se nám tam líbylo. I přes varování recenzí na večerní rachot a hlahol se nám pobyt docela zamlouval. Večerní koncerty byly parádní - většinou rockové, jednou cimbálovka, ale ta nebyla skoro slyšet. Půlnocí vše končilo a do rána klídek. Na jednu noc nás přijela navštívit dcera s rodinou a vnouček si poprvé vyskoušel spaní v karavanu :), pohoda až do rána, taky po celodenním blbnutí nešlo nic jiného očekávat.

Voda v nádržích byla teplá, co naplat  rybniční břeh nicmoc. Obchody, stánky, atrakce pro každého, dokonce i letní kino, všeobecně využití pro všechny věkové kategorie. V této době byl kemp plný k prasknutí, od recepční se dozvídáme, že už hrozí stopstav - nepříjem nových zájemců. Až nás zarazil ten nášup na volných plochách, většinou stany, které blokují karavany :(.

Celkový dojem dobrý (karavan v boxu!), mělo by se zapracovat na sociálkách (při tolika lidech to asi ani moc nejde), někdy se sem určitě vrátíme, a to mimosezóně.

Zapoměl jsem se zmínit o psíkovi, Kettyna přežívala statečně, hlavně horké dni - palec nahoru.

Příští cesta - prodloužený víkend v srpnu na Lipno - Kemp u Kukačků nebo Kemp Jindřiš u J. Hradce (Česká Kabada). Původní Třeboň padá, už je špatná voda na Opatovickém i Staňkovském rybníku, škoda, někdy příště.